wtorek, 10 kwietnia 2018

Kartki z resztek / Leftovers Cards - My Creative Scrapbook

I tradycyjnie już, po serii layoutów pora na kartki ze ścinków ;-) kwietniowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook:
It's been already a tradition that after a series of layout I share some leftovers cards ;-) Here are the carsd using the April Limited Edition kit from My Creative Scrapbook:

Kartka z motywem maszyny do pisania - już od dawna chciałam coś takiego zrobić ;-)
The card with a typewriter motif - I've wanted to created one for a long time ;-)




Oraz - ponieważ kolekcje Primy wyjątkowo pasują do klimatów ślubnych - kartka ślubna:
And - as Prima collections are particularly fit for the wedding themes - a wedding card:




I to już komplet prac z kitu kwietniowego :-)
Wróble ćwierkają, że majowy kit również będzie Primowy - zacieram więc rączki i już doczekać się nie mogę!
And that's all for the April kit :-)
Little birds told me the May kit is also filled with Prima - so I'm just rubbing my hands and can't wait!

3 komentarze:

ewinka Nowa pisze...

Piękne złote akcenty i kompozycje obu kartek :-)

Arleta pisze...

wyśmienite

Chimera pisze...

Prześliczne, takie ciepłe i romantyczne :)