niedziela, 7 maja 2017

Amour - My Creative Scrapbook

Dzisiaj kolejny z serii layoutów, jakie zrobiłam z majowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook:
Today another layout I made using the May Limited Edition kit from My Creative Scrapbook:


Wszystkie elementy zrobiłam korzystając  z dostępnych papierów: tagi wycięłam ręcznie, a serwetki wykrojnikiem. Do tego dodałam kwiaty z zestawu:
I made all the embellishments using the available papers: I hand cut the tags and die cut the doilies. Then I added the kit flowers:





Pośród dodatków do zestawu papierów kit zawiera kilka tekturek - różnią się od naszej rodzimej szarej tektury czy birmaty, mają kolor kraft i tak spodobał mi się ten odcień, że pozostawiłam tekturkę saute ;-)
Among the embellishments the kit contains several chipboard pieces - they are different from our cardboard or beermat pieces, they're like thick kraft cardstock and I liked the colour so much I left the piece saute ;-)


Podoba mi się, że zestaw skomponowany został tak, by wykorzystać go zarówno do prac dziewczęcych, jak i chłopięcych - prawda?
Miłego dnia!
I like that the kit was composed so that it matches both the girl and boy themes - doesn't it?
Have a nice day!

Brak komentarzy: