czwartek, 16 marca 2017

Na zupełnie inny temat ;-) / And Now For Something Completely Different ;-)

...czyli o wykorzystaniu kolekcji tematycznej do...innego tematu ;-) W ogóle mam wrażenie, że widząc kolekcję tematyczną najpierw myślę o wykorzystaniu jej do czegoś innego, a dopiero potem mam pomysł zgodny z zamysłem projektanta papierów ;-) I tak na mój dzisiejszy post dla Scrapki.pl użyłam kolekcji LOFT marina do oprawienia męskiej przyjaźni:
...i.e. using a themed collection for...a different theme ;-) Actually it seems to me that when I see a themed collection, I first think of using it for other themes and only then I get an idea compliant with the designer's view ;-) And so for my today's post for Scrapki.pl I used the LOFT marina collection to scrapbook masculine friendship:


Bez kwiatów! O.O Trochę blasku dzięki cekinom i złotym gwiazdkom. To, co nie pasowało (np. części napisów) - zakryłam :-) Prosta kompozycja i niewielka tylko przestrzenność, bo layout przeznaczony do oprawy:
No flowers! O.O Just some bling due to sequins and golden stars. I covered the elements that didn't match my theme (e.g. parts of sentiments). A simple design and only small dimension as the layout is to be framed:






A jak to u Was jest z tematycznymi kolekcjami? Moim zdaniem szersze wykorzystanie papierów ma jeszcze jeden plus - świetnie usprawiedliwia kolejne zakupy, bo przecież użyję ich na wiele sposobów! ;-))
What about your use of themed collections? I think such greater use of papers has one more advantage - it perfectly justifies purchases, because I'm going to use them in many different ways, right? ;-))

3 komentarze:

Peninia / Gosia pisze...

Śliczna praca, bardzo lubię tą kolekcję papierów :)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję Gosiu :) Mnie też ujęła od pierwszego wejrzenia, aż żal było ciachać ;)

mosia pisze...

Super fajny!