sobota, 4 marca 2017

Na zielono / In Green

Nowe wyzwanie mamy i w Lemonade :-) I również wiosenne, pod hasłem "Zielono mi" - stworzyłam więc zieloną, radosną kartkę:
We have a new challenge at Lemonade too :-) And it's also a spring-themed challenge, with the subject "So green" - so I created this cheerful green card:


Połączyłam zielone papiery z kolekcji Victorian Garden i Watercolour My World i dodałam całe mnóstwo zielonych kwiatów, z białymi akcentami dla równowagi. Blasku dodają metalizowane słomki, cekiny i brokat:
I combined green papers from the Victorian Garden and Watercolour My World collections and added plenty of green flowers with white accents to balance the whole. Metallic paper straws, sequins and glitter add some glam:




Kartka ma miłą dla oka przestrzenność :-)
The card is nicely dimensional :-)


Zapraszam do udziału! 
Join us for the challenge!

7 komentarzy:

Peninia / Gosia pisze...

Przepiękna w tej zielni ! Bardzo wiosenna:)

Ludkasz pisze...

Maju, wszystkie Twoje kartki podobają mi się niezmiernie i niezmiennie:) Pozdrawiam serdecznie:)

ewinka Nowa pisze...

Piękna i elegancka kompozycja :-D Świetnie wykorzystane słomki :-D

izachica111 pisze...

Śliczna kartka.

mosia pisze...

Śliczna, taka świeża i aż pachnąca wiosną!

IWA pisze...

Jak zawsze... śliczna!

LiOnka pisze...

Piękna kartka!:)